نور مخفی با ابزار فوق سبک xps

نور مخفی  با ابزار فوق سبک xps

نور مخفی با ابزار فوق سبک xps

“نور مخفی ، با ابزار فوق سبک xps
اجرای نور مخفی در منزل این روزها با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است.

اولین دلیل اهمیت این امر، جلوه دادن به فضای داخلی و نورپردازی ساختمان با شکلی متفاوت است. در نگاه اول، هدف از اجرای نور مخفی تامین نور فضا نیست؛ بلکه کسانی که در این حوزه تخصص دارند.معتقد هستند که نور مخفی به منظور ایجاد یک حس متفاوت در دیزاین داخلی است.

سبک چیدمان، فضایی که قصد اجرای نورپردازی در آن را داریم و بسیاری موارد دیگر ازجمله عواملی هستند که نوع نورپردازی و رنگ آن را برای شما مشخص می‌کنند. اگر عناصری که مرتبط با دکور منزل هستند به‌درستی مورد استفاده قرار بگیرند/

به زیبایی محیط کمک شایانی می‌کنند.حال اگر این کار به‌درستی انجام نشود، به بی‌نظمی و عدم زیبایی در محیط دامن می‌زند.

به‌عنوان مثال اگر در زمان اجرای نور مخفی از چندرنگ استفاده شود، علاوه بر اینکه کمکی به زیباسازی فضا نمی‌کند.سبب یک به‌هم‌ریختگی نامتعارف هم می‌شود.
همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، به‌صورت مخفی بین ابزارهای xps استفاده میشود. این نورها به‌صورت مستقیم مشاهده نمی‌شوند و تنها به‌صورت غیرمستقیم نور محیط را تامین می‌کنند.

در یک تقسیم‌بندی کلی انواع نور مخفی عبارتند از ریسه نواری و ریسه شلنگی. این ریسه‌ها را می‌توان در انواع معمولی، ال ای دی (LED)، فلکسی، نئون فلکسی و اس ام دی (SMD) تهیه کرد.

برخی از انواع ریسه که در نور مخفی مورد استفاده قرار می‌گیرند به صورت متراژی فروخته می‌شوند و در طول‌های ۵ متر، ۱۰ متر و ۱۰۰ متر قابل تهیه هستند.
اکس.پی .اس (xps)یک فوم بسیار محکم از پلی استایرن اکسترودر شده میباشد که علاوه بر مقاومت بسیار بالای حرارتی ، رطوبتی و صوتی به واسطه دارا بودن سلولهای کاملا بسته با جداره مشترک از استحکام مناسبی نیز برخوردار است.
استفاده از فوم ها یا پنل های xps از لحاظ

خطر مواجهه با زلزله ، نفوذ گرما و سرما و همچنین جلوگیری از 1:رطوبت ، 2:آلودگی صوتی ، 3:کپک زدگی ، 4:نفوذ حشرات و موش باعث آسایش خیال ،5: مطلوبیت فضا و صرفه اقتصادی میگردد.
استفاده از ابزار فوق سبک xps در سقف زیبایی کم نظیری به محیط خانه میبخشد
شرکت پایادکو این ابزار را که بی نیاز از گچبری و رابیتس کاری هست را مناسب ترین و بهترین گزینه برای نمای داخلی میداند چرا که استفاده از این ابزار باعث
صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی نیز میشود .

پیام خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلیدواژه خود را وارد کنید